Ajaj!

Har kollat på avsnitt 4 - 8 på www.tv3.se's webb tv,
Det jag kolade på va  Paris Hiltons New BFF!
Egentligen löjligt vad folk gör för vänskap, Det borde värderas högre än vad det gör av dem där människorna, MAn är inte med i tv för att bli kompis med En Celibritet...

Fast... de e ju bra underhållning om man nu ska hålla sig undan moralkakan....

Ska berätta att man kännt sig lite hängig under dan med.
Ont i en fucking jävla äggstock hela dagen.. gå o häng dig om du kan typ
Du ska inte göra ont förrens om en och en halv vecka  inte på samma sätt iaf.
Strange...

Sen är jag stel i hela vänstra delen av nacken och ner i axeln, göööööött... nat... Ska be min bajskorv att massera mig hihihiihihihihihihiiihiihihih!... höh....
Men vafan ska mn göra, man får ta Sin Positiva Östgötska energi under armen och ha humöret i behåll.
För de har jag ju!

Fucking jävla dead by april imorrn.. jag ska se!,, lalala!

"look at me now i made it,
Feel my heart now I made it
Reaching things now, I never thought possible
Here I am now  I made it!
Here is my life - My true dream!

Jag ska rocka röven!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0