Kväll i centrum.

Ödevalla. Det är kväll och igen finns det ingenting o göra.... I ett par dagar har jag buffat på Oscar och banne mig sagt till att nu gör vi något.. meeen det har inte funnits såmycket att göra....
Förrens idag, nu finns internet igen och tack gud för det... vem vet vad vi skulle gjort annars Kasta mögliga smörgåsar kanske vad vet jag.

Får väl se hur det blir imorgon. Ut o plocka bär.. jag?,  öhm... måttligt ovanligt.
Sen blir trollhättan och somarbesöksdag på högskolan ska bli massor med kul och bra.
Vill börja nu. Synd bara att man måste vänta till den fucking 31 augusti.
Hinner väl med en sväng till norrköping hoppas jag... Ingenting förändras i östergötland så jag kan lika gärna åka dit om fem år.

Varken jag eller Min sambo har blivit av med våra behov eller snarare begär... Nikotinbegäret.
*Suck*  får seriöst bli slut med det nu Sötbajs! säger åt dit på skarpen för fan, haha.

Lånade lite nyttiga böcker på biblioteket.
En bok om:
PBL (plan- och bygglagen typ)
NRL (naturresurslagen)
och slutligen
MBK (Miljö-konsekvens-beskrivningar)

En tung bok... meeen, den är intressant, innehåller det mesta med bygge och plan-planering, hur man ska använda naturreserser och hur man ska använda sig av miljöbeskrivningar.
Som sagt tungt skit haha

Sen har vi
Planmätning och Avvägning
Som beskriver hur mna går til väga vid planmätning som man gör för att mäta en tomt, mark, gränser mm.

Och sen en bok frå SCB (statistiska centralbyrån.)
Med info om nederbörd, Antal lantmätare, Skörd per år, med mera.

och något häfte om varför man ska bruka landsbygden mer
Den är från -95 så det händer mycket på 14 år, men, man kan säga att mycket som sägs där stämmer fortfarande idag.

Var väl bara det för idag... Det hände väl att man Pratar om framtiden med sin sambo och hur man ska göra vissa saker och inte...skönt att man har en del gemensamt i livåskådningen.. som att man ska ta upp bajs efter sin hund om den bajsar mitt i stan som någon jävel inte gjort idag... Dags o akta fötterna...Se upp alla uddevalla-bor för the poop is here to stay!

och så skulle jag måla staket med... så vare....Nej jag har inte glömt det, ska seriöst böra gå upp till kolonin.. måste se efter "mina" gurkor haha... och ... staketet....

Puss

Kommentarer
Postat av: svärmor

DINA GURKOR!!!!!!!! Dom är slut hihihi, näe bara skoja

2009-07-16 @ 01:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0