måndag och ny vecka!

Igår så Hade jag och älskling en månad som förlovade, Så grattis till oss :P
Idag så står det tvätt på schemat, sängkläderna ska tvättas och torkas.
Senare ikväll blir det, Kolonin och grilla, mat mat mat! för att det inte ska bli som sist
då jag typ dog av mättnad så skiter vi i lunchen idag haha!... mwaha..

Igår var vi i Trollhättan och träffade lite folk och kolade på fyrverkerier,
Tog ett tag att komma ut från stan, så jävla mycket kööööööööööööööööööööööööööööööööööö
Som tur prata jag med mamsi samtidigt så on underhöll mig samtidigt som bajsen körde

jag har hemlängtan :(
Cp zorro har tydligen fått för sig att vara ute på balkongen hemmavid när det regnar o står som spön i backen.
Lol, Sätt ut kaninen majja där istället. lol.

ajja, ska väl hitta på nått nu :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0