Mätt och andra upplevelser

Efter grymt god mat (all cred till Lena o Claes för käket) så är jag så jävla mätt
ligger just nu i sängen och bara dör.... fy fan haha

Var ju på högskoln idag med, var jättenervöst först, men det gick över allt eftersom
Verkar vara en grym utbildning och läraren som informerade verkade sjukt bra,
Komisk och lyrisk tillämnet, vilket är bäst!

Brandalarmet gick med, haha var väl kul nat, mitt i allting så bara drog det igång... och alla satt o glodde. som fån, ajja kul iaf. Skulle gissa på att ingen är från mig region alltså östergötland, och ingen verkar vara sådär jättefarlig heller,  det var några som inte var alldeles jätteunga och några som var i min ålder,
Hoppas man kan hitta några kompisar ändå!

Dagens tabbe var ju att vi glömde snusdosan  som vi köpte på ica, i kassan på ica,, ajja 30 kronor fördärvade,
Klararmig med dosan vi köpte idag, men kände för o testa en ny sort.
har även kollat på en telefon jag är sugen på, den har funnits på marknaden något år, och totalkostnaden för abbonemanget på 24 månader blev 1654, ungefär mindre vad den mobilen kostar.... så. vi får se hur det blir i framtiden, med studiebidrag och så vidare.

Nej nu ska jag lägga mig och dö ett tag, är alldeles mätt och trög i magen.... mn de e gott närman är mätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0