Nytt!!!!

Nej inget nytt att rapporetera, jag och älsklingen har precis myst lite, tills jag, min dummer, gick in på skopunktens hemsida. då vart det finito för han. han satte sig o kolla på film :P

Ajja lite får man ju faktiskt skylla sig själv, meeeeeeen
Pallrar man sig inte ut till torp så gör man det inte, nästa gång vi är där så måste jag prova lite skor...

Så:
Ni som har skor att bli av med, gärna damskor i storleken 40-41, ge mig!
behöver fylla min skohylla, eller garderob... som det egentligen är.
som tjej så hittar mn alltid ett tillfälle o använda nått :)

Tog på mig oscars Byxor idag med, men va tvungen att dra åt skärpet ordentligt
Så dem höll sig uppe
jag i oscars byxor

Och jag mitt vlda pucko! skaffade e-leg, och akn inte använda det för att mitt ösenord till csn är looooooooost
Har beställt nytt men...de har då fan inte kommit
iaf, ska fotsätta och titta runt lite på internet.  ska även fixa med csn lånet.....
bah....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0