rawr!

Okej onsdag, ny dag och nya saker -
jag och oscar handlade det som vi inte handlade igår, idag på willysd
och så gjorde vi makarooer emd ost.. nom nom
Asgott vatt det...

HAn är hos Kim och gör nått, INte ringt o frågat, men han är fortfarande borta :P
Så så illa kan de väl inte ha vart...? :P

låg en stund o läste i soffan, nya boken jag lånade poå biblioteket.
Och sen somnade jag och meningen va att jag skulle sätta på tvättmaskinen.... men man är ju ingen jävla hemmafru direkt som dammsuger och tvättar och diksar hela satans jävla tiden xD fan xD..

Ajja iaf, Stenungsund imorgon! yäy! Ska träna med Steungsud HK  för första gången, eventuellt blir det att sperla emd dem i höst. om allt går bra det vill säga. men det återstår att se, och jag ser fram emot det :)
 ah! jag måste tvätta mina shorts då!  bajskorv...... gå o dö - höhö korv med brö?

Ajja, dags o gå till maskinen dådå..
Skriver mer imorrn :) för ikväll ska jag o bajsen spela alfapet! mwahahah jag kommer vinna xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0