Saknar

Bajs, Jag har seriös hemlängtan. och jag vill tillbaka till skolan.
Träffa benne, tommie, och alla andra, men främst benne o tommie.
Hur knäppt det än låter,

A, o sen har jag hemlängtan med... Fy fan alltså. vill att mamma och framför allt Rosa kommer ner.
Hatar att ho ska gå o ta massa pover och att cpläkarna inte kan hitta felet...do är dumma i huvudet hoppas dem hittar NÅGOT snart annars blir jag fan arg...tycker att hon ska komma hit en sväng sen när vavva flyttar åt detta hållet,
Jävla Sverige, Först så svor jag åt det när det va långt till Oscar, nu ere för långt hem..... plöpp.

Ajja ska ner emd oscar in sötbajs till fjordis sen ... se hur det är


ajja ska kolla igenom csn papperen som komit nu :D



Kommentarer
Postat av: Benjamin

aaawww, va roligt att du saknar oss eller vad man ska säga :P Själv har jag inte börjat sakna skolan än, men det kommer nog snart...



Förstår att det känns jobbigt, men du vänjer dig snart, jag finns alltid på msn/tel om det kan vara till stöd, det vet du :)



2009-07-22 @ 21:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0