Ere twilight eller?

För några dagar sedan eller ja veckor... eller nått, Så Drabbades jag också av den s kallade "twilight-febern" Den är bra, grym, snyggt gjord, bra histria, Men Nu överdrver ju många med att Han, Robert Pattinson, Är så Schnygg osv.. Jag säger att det är mer hans Karaktär som är den där underbart charmerande personen, inte Mr Pattinson, Hela atmosfären i filmen, och att det är så bra stämning gör att man trollbind i en vampyrs historia....

Min mening, dessutom är det film
Jag gillar inte kådespelare, jag gillar deras karaktärer....
För egentligen så är skådespelare lika tråkiga
Som du och jag

Ska väl spendera min kväll o kolla på sarah connor Chronicles
Lol... O äta  cookies  förstås

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0