för jag har tatt studenten, för jag har tatt studenten.!!!!

Lo... gårdagen va awesome..student, foto, bra väde, flyt med busskortet.... bra på otten.. allt var bra...

Fick stipendium i år igen!!!! 1000 kronor med och en tavla som bevis.
Sen sprang vi ut i stort sett har inte kollat så mycket på mina betyg, men dem såg helt okej ut faktiskt!
Det är väl bara datakom. betyget jag hatar... lol..

.          
Jag med mitt stipendium!      jag o benne på förfest  

             
  Jag o Tommie innan utspring         festen i tisdags

            
         Mätl tommie:P            tobbe, Björn och sebbe        Micke o Anton 

 
     Här var de visst fest!          Ojoj Palace killar!

        
Massa herrar i Kostym     Whi jag har tagit studenten            

  
                Snyggve!                      Peace out

Ska passapå o tacka er allihopa, det har vart grymt kul och lära känna er allihopa, från allt med saften till näsblod i buss och paintfilmer och massa tjatom stargate, men det var de allt värt...
Nu är det tyvärr slut och tiden gick så fort... jag kommer tillbaka o hälsar på så får vi ha en reunioin om ett år :)
Nu ska jag bort till andra sidan o plugga, många av er vet vad ni ska göra, och ni andra får la sova på saken tills ni komer på. för dem intressantaste människorna, är dem som inte vet vad dem ska göra... enligt gert fylking....
N börjar vuxenlivet och om några månader, få man in pengar o ska försöka eventuell hyra, mat kläder och böcker...
usch läskigt... egentligen, men spännande.. nu bär det av mot nya äventyr och jag hoppas ni fortfarande är med mig
om ett par år   :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0