Helt random

Nu kommer detta komma som från ingenstans... men, äh jag skriver av mig lite av saker jag har sparadepå en skiva som jag skrivit när jag hatt tråk..

"Jag, ja jag måste ha ändrat mig. Den där natten, du vet, som de var så kallt. Mitt i deceber var det innan julrushen startade. Jag tror det var då jag bestämde mig för att jag ska vända om men aldrig vända helt. Jag ska alltid titta mig om axeln för att se tillbaka på allt som varitoch allt som förändrats. Som om jag hade gått igenom en tidsmaskin och kommit ut i framtiden.
Jag visste att det var då jag var trött på allting som fanns, allting som nte redan fanns och allting som skulle komma att bli. Inget dög längre, ingenting. Allting det gick bara neråt, som i en avgrund fylld av skrik och hat. Något som jag själv alltid stått för.

Det var något av ett helgnöje, att sitta ute i snön i minusgraderna för  och se vem som klarade längst.
Jag som trodde att det skulle vara hur länge som helst. först var det sommaren. Jag fyllde år då, så det vart en massa fester.Lådvin, flaskvin, annat vin. annan sprit. jag vet inte vad som flög i mig. men här är jag 25 år gammal. och jag vet fortfarande inte vad jag ska göra mer än att försöka ändra på allt."



De va nog det xD
Lo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0