Hemma, eller ja, nya hemmet

Nu så, var ett tag sen jag skrev, hänt liiite lliite saker, sen dess,
Jag har badat i havet, kallt, men man vande sig snabbt, och de va salt :D götta :D Sen har jag ju bränt mig ovanligt haha
Sen så har vi grillat varje dag förutom i söndags då det såg ut som om det skulle komma värsta störtskuren,,, emn det gick över, såg dock en blixt på vägen från stenungsund. Himla fint där måtte jag säga!

Nu gnäller min dator, eller jag min och min, jag har övertagit oscar stationära dator mwahahahahaha
I conquer it all!

Sen har vi kollat film, en gnutta, försökt spela meeen det har gått åt helsike för att a, för att någonting har failat!
Och nu i helgen ska jag och oscar förflytta oss mot en egen löägenhet mitt i centrum! hur gott som helst 2 minter till centrum, vilket är asbra. Dock är lägenheten lite stor för oss just nu, men Blir väl renovering av en etta som man kan bo i sen..
I samma hus med, sen kommer det väl poppa upp trea i samma hus inom några år. så om typ sju åtta år kan mna väl flytta dit om man skulle föröka sig.eller  nått.

Vädret är skönt idag skulle det bli upp mot 28 grader. och nästan ingen blåst. jag satsar på att bröänna mig fett!
eller inte, det förra har precis lagt sig

N'ästa vecka hoppas iaf jag på en tripp till gbg...
Hähä

Var ute och sprang idag med... Så nu vet att man är på g igen!,  blir väl stenungsund i höst med handbollen ska maila dem eller ringa och sen så får vi se!
Annars blire och omstrukturera Kroppskultur fo sho! Tränare är ju alltid ett alternativ eller domare!3

Nej nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på sarah connor...sista tre avsnitten!, sen blir det nog kolonin och invänta på att oscar ska komma hem så mna får väl ta emd sig hans badbraller och kallsipper så vi kan åka dirr!
Whi!

Puss på er!



Kommentarer
Postat av: Stromming

GG Steff =D

2009-06-26 @ 08:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0