Söndag,

Efter en smäre bakfylla i fredags så var jag hemma då. huvudvärk bara dock.. mådde bra ändå dock var bara lite trött.. var ett tag sen man var en gnutta onykter sist och det är ju bra, eller hur?

Nu så ska jag snart sleepa... sova med svenska ord..och ska dessutom passa på att säga att
Oscar är världens finaste och underbaraste, Shit bara att mna måste vara så dum i huvudet iblnd (syftar på mig själv) inte ofta jag äger att jag (JAG VADÅ JAG?????) är dum i huvudet... ine ofta ofta... det ä la lol enna?

Tandläkaren imorgon och Gubben Radek på skolan som ska lägga in en ghost på datan kan la bli ljaban det får gobban göra medans jag e hos tandläkarn.. fein feint....
Just nu så vil jag bara ... sno betygen o dra.... typ "scenario dam daaa":

Avslutningsmiddag och vi sitter o ska få betygen eller om vi står jag skuter i vilket för jag snor åt ig hela jävla högen av betyg och sätter mig i ett hörn och frenetiskt äter morötter och kollar ignom alla betyg, när jag hittar mina så ger jag ifrån mig ett elakt skratt, ända tills jag blir grymt sugen på att hijacka ett jetplan o ba dra.... funderar på att dra förbi uddeballe och hämta sötnows... Bnne, tommie och marty och dem andra får skynda sig på om dem ska in i flygplanet....sen kan vi sitta oo skrata åt allas betyg....

 REWIND - inte riktigt va?

Sk skriva klar på "flickan i venten" under sommarn med...en lite skrivar grej jag håler på med, med tanke på att jag inte kommer göra så mö så får vi la se hur re blir.....

Nu ska jag sega, dega sova o dö... för imrogn är det andläarn som sagt och bussåkande.. som jag är  trött på haha

"oscar skjutsa mig,? *nomi nomi nomi nom*"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0