Sovmorgon - NOT -

Ska ju till tandläkaren idag....
Men jag säger att det är seriöst mord på alla gräsklippare aight?
När man väl somnat så väcks man av en fucking jävla maskin.
Efter snart en och en halv säsong av Terminator: Sarah connor chronicles
så är jag jävligt trött på maskiner... och OM jag hade haft ett hagelgevär så...
Jag lovar att jag skulle skjutit motorn av den jäveln...

Det var grymt irriterande.. bli väckt 07.50....somna runt....
Nyss i fink... så yes, I'm tierd
ajja, ska gå till tandläkaren, kan serri' behövas efteråt så ska jag säga "fuck you i'm going to portland"
Bara för att coolaste Lena Headey råkar göra det.... och se typ dra till ica istället för van nuys
och köpa en juice istället för mjölk...
Sen ska jag nog typ, sno en bil eller nått..... eller kanske inte
Vet ju inte hur man kör.. öhm...


Det här med att fastna i serier, är det inte lustigt att man börjar tänka  banorna som den serien som man kollar på
under specifik tidslinje? eller är det bara jag som påverkas?
typ andra avenyn som är typ grr av grr's  och sen nu Terminator; Sarah Connor chronicles.

Ajja, ska sätta mig o äta frulle nu
Sen ska jag fixa i ordning mig..tio över tio ska jag checka teethsen..
yeah.PILLA PÅ NI BARA cunts, kommer inte täbax.... mwahahahahahahha


Morning wishes.. Beffi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0