tisdag

Nu har det gått ett tag, och studenten närmar sig... med stormsteg, inget plakat, öhm.. jag vill ha mat istället, och vem komer tänka på plakatet sen? okej, man ska ha, men.... a nu blev det som det blev,, cp banhof gorde helt felså a .... nu blir det som det blir... helt fucked up....

De två senaste dagarna har innehållit Alkohol och datorer, filmen vi kollade på var btw asbra!
Sen imorgon blire fotboll. skönt och umgs med dem andra skolkompisarna.på ett sätt som inte är skolrelaterat, att sen andra skyller ifrån sig på andra saker för att de vet att dem inte passar in (men ingen bryr sig för det är bara skönt) är inget problem.... det ä bara bevis på att man helt enkelt skiter i allt annat än sig själv. Eller har jag fel, rätta mg om jag är ute och cyklar...

Sen så ha ag börjat fundera..... det ska regna på lördag.... då vi ska ut i skogen... höm höm höm,,,, kul eller inte...
ajja, det får vi fixa :)

Får hoppas att söts kommer hit på studentdagen med så han osså kan vara med och festa :) skulle vara kul...
men smatigit.. tänk om vi börjar bråka... då jag kan bli sjukt svartsjuk och bråkig om jag dricker och är ute med min partner... emn jag antar att jag bara ha dåliga exempel att jämföra med..... Oscar är ju allt man kan begära liksom...
Söt,gosig, omtänksam, bryr sig...mysig, pussig...vill gosa på morgonen..nam nam ^^ v är rätt lika men typändå inte...han gör saker jag aldrigkommerförstå mig på och vice versa.. tror jag :O jag är teoretikern och han är praktikern... :)
Jag är dippen och han är chipset.... han är kranen och jag vattnet.. osv osv i all oändlighet...


.....i all oändlighet med Oscar :) <3.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0