A f k med stora bokstäver

Idag var det ju Dagen med stor D för uF:arna, jag avr där o tittade o rack typ apmycket kaffe så magen korvade sig hela dagen sen typ :S Uh....Men man kan väl säga att de var trevligt ändå =) fst jag kom hem sent och hann ova 20 minute innan älskling ringde, Lol ^^ väcker mig jämt nuförtin'

Imorgon åker oscar hem yäy! (hem till sig, inte mig, buhu :() är ju BARA 17 dagar kvar nu..
Känns gutt.

Andreas vart no arg på mgi och kommer nog sänka betygen Till VG, Men vad ska man göra, MAn får bara göra otekniska saker, och inte det an inte redan kan, för att läa sig något nytt man gör i praktiskt arbee, Nej, det skulle bara proffsen göra.... hatar det där.. Så jag e fan inte ett piss pepp på o plugga, men får köra stenhårt nu sista tiden, sen får vi väl se vad andreas säger om min loggok,  Den är hård, men jävligt rättvis! - pecis so mig ibland:) Jag är En snäll och Ödmjuk människa SOm alltid är på bra humör, Men jag är även rättvis och tuff :)

ska se om det är något high life på Aluceum imorgon, typ match och så.. Ska man väl bege sigg uppåt och titta, var ett tag sen nu
Men blir så himla depp när man ser på något som man själv älskar, men inte kan göra - Spela handboll.
Jag längtar verkligen tillbaka. Shit, nu blir man tårögd oxå!, men jga hatar det vekligen och vill bara bli frisk!
tur man har gitarren ändå.

"För att du finns 
För att du kan
Du leder vågorna mot land
Du river murarna mot världen
För att du ser
För att du förstår
Nu lyser himlen där jag går
Du tar min hand och visar vägen

När du står framför mig

Då ter sig allting som det ska"

Oscar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0