Big time hähä

Lagom md tandläkar tid 14 maj, Götteli göttans..eller nått, Dit och kola hur det har gått med Min tandställningsplastskena (omg vilket långt ord) och om an e klar, en komemr man nog få de där avgjutningarna, Ska bli kul o se.

Vill ha igång den Extena HDn, massa gamla bilder o filmer där :(
Men men, Får se om det funkar sig i  mors dator imorgon.

Nu är det inte långt var, till studenten alltså, SKa bli kul. Mkt kul, MEN som sagt läskigt, Nu så är det en hel del,
Betygen sätts 28 maj, Och vi slutar 11:e juni.
Ja, man kan säga att, det finns grejjer och göra..
Ska köpa tåg biljetten hem, betala mamma 200 kronor så jag kan betala en hundring sen, och sen så. Är det inte mö, kvar som man ska betala denna månad...

Ajja, ska föröska plugga lite denna veckan, men men, kan inte lova något, nu har jag sovit i helgen o bara latat mig
Gött :)

Sov gött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0