Cp-dag

Väcktes av Ström, Haha, bästa grejjena! Sen pratade vi ända tills jag var tvungen och fixa det sista innan jag drog till bussen, Vart ett tag...

Sen kom jag till skolan, runt tio.
VA väl helt okey, tils Benjamin nämner att man ska ha en text, eller bild från häftet,
DET, gjorde mig så jävla arg och sur.... Så jag är fortfarande putt...
"gör det, flytta det, kom hit, gå dit, lyft det"....jag har blivit arg för mindre, Hatar jat Hatar Gnäll, hatar auppmaningar, hatar Ta mig fan allting just nu...
Kan inte sova för jag oroar mig för skolan (Går ju bra, men man vill inte faila sista kurserna nu liksom, Och ska jag kuna läsa på högskola, måste jag förbättra minst två kurser) Jag kunde begärt mindre,
Kommer plugga fram till fredag morgon... så jag har ändå ingen tid till annat... Och är jag sover dåligt... så blir jag arg och lätt besviken....

FAN.... gå o dö eller nåt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0