Dagens start

Min dag började väl vid tolvslaget, - Med tanke på att jag inte sovit något... OCH KAN INTE... JAg bara vrider på mig och vänder o kan inte somna... Ibland vill man verkligen bli slagen i hövvöt för å kunna somna, Och jag kan inte skippa skolan heller, nu nr jag väl är vaken och pigg..... Drar till skolan, lämnar böckerna på bibblan, o sen drar hem med tolv bussen, Sover till fyra o sen så funkar jag nog... annars blir jag rädd.... Eller de e jag nu med, Jag sov ju inte så mycket i helgen... typ tio  timmar per natt, de va la lagom... o sen nu inatt ingenting...

NU kom e gäspning, Great.......

Ska la pallra mig upp från sängen.. ut i köket, o fixa lite frukost....
Sen blir det att ta på sig kläder HUR nu det kommer gå,
gäsp igen... omg, det här bli en bra dag.... sova på nätverklektionen (Y) Thumbs upp

Ajja, ska iaf be mamma vara hemma på onsdag, så jag slipper vara orolig för att jag inte vaknar...
Skulle döda mig om jag försov mig, lol

gäsp igen.... AJja
Vi hörs nog senare, Men damn jag ska lägga mig tio idag och imorgon....somnar jag inte då...
Då är jag seriöst sjuk.....

Oscar<3 Två dagar kvar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0