En vecka kvar

Nu är det inte långt kvar.... Saknar oscar så himla mkt.. dem här dagarna har gåt cp sakta... Har bara skola på måndag och tisdag :) yäääyyy :) matteprov veckan efter, men ska nog skjuta up det en vecka i fink... ska ha matte imorogn med eftersom att jag.... yckades försova mig til ett idag helt död...
Iaf Måste säga att ags rev en gång förut att Franz ferdinand va dåliga. SÅ ÄR DET INTE LÄNGRE,.
Nu går dem stup i kvarten kan jag lova.. Mah så bra bra bra.. o fattar inte hur aftonbladet kunde ge dem en tvåa.. Dom är ju enligt mig världens bästa jävla rockband ATM...bättre än hives!
Dom som skriver de där recesionerna är bara sura för att svenska hives inte är bättre så dem ger frazze tvåor i ren avundssjuka...

MAh,, nu sk ajga eta mat.. burgare minsann utan ketchup :(

Oscar<3

Kommentarer
Postat av: benne

Bra steff, franz äger ju :D

2009-03-25 @ 21:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0