fredag fömiddag

Sitter i skolan, Precis skaffat Gmail.... Va tvungen för Datakommens skull.
Lol, funkade inte först sen satt man typ tjugo år innan något hände, lol... Ska inte använda gooolge i annat syfte än som sökotor, inte chrome, inte gmail... INGENTING....

Såg att Amplified Skulle spela ikväll Skulle vara kul o gå och se dem... Rockkarusellen yaow :)
Skulle a kul o träffa pöjkara igen.. va ett tag sen,

Just nu går det rätt ba med Gmailen. Ska byta från pop till Imap... yäy,... Kontoinställningar o bajs... mööh  :(
Sen ska vi skriva en rapport, Vilket jag kommer ha fullt upp med imorgon.lalalaa.. Ska handla efter skolan.. påskägg, Och födelsedagspresent, Det blir en liten grej, men något som säkert kommer användas flitigt... KOmer lite efter, men det gör nog inget.

Ajja Ska fortsäta med det här slutar om tio minuter.. phew!
Tog sovmorgon imorse... eller ja, Vaknade halv sju, tog en tablett, väntade på att den sklle börja verka, tog ett tag men sen kunde jag göra allting  i vanlig takt.... Just nu känns det inte som o det går framåt...*Sigh* ska sök till högskolan i helgen med.. jag vet vad mitt första val kommer bli... Jag håller fan tumarna alltså :)

Oscar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0