Lördag Eftermiddag

Vaknade fö en knapp halvtimma sen, Har under hela morgonen sprungit på toan.. Lol Kände mig nykter när jag gi k o la ig, hade ju typ druckit en liter vatten innan, Märker väl senare idag o imorgon om jag har blitt sjuk, - Är rätt täppt i näsan Osså Btw.

Kom hem tidigt igår, Funderade på vad fan som hände igår.. Jag har bivit klen men dricker som  jag gjorde förr, Bara hällde i mig, mer mer mer!, Om jag ska vara ärlig så har jag nte mkt minne från igår, mer än att de va bra folk som var där :/ eller ja en minnes lucka på typ en halvtimma :S xD De måste ha kommit tillbaka när jag satt vid toan o undrade va jag var där för, jag ville hem, o jag vile vara hemma, jag ville vara med min snutt.
Men Nu ska jag ta det lugnt... Tvi vale, pallar inte :S

Idag blir det en slappdag...  verkligen,
Vill prata med min snutt,vill vara med min snutt, :( bara 24 Dagar kvar.
Nu idag blir de o plugga, blö, Matt prov, Svenska prov, Topologi prov, Och svensk tal...plus två linämningsuppgifter,
I vanliga fall skulle jag vara super stressad, Men jag räds inte längre. JAg vet hur det komer bli i framtiden, Så  jag ser ditåt, och det ger min bränsle och jag blir glad o kämpar på...

Jag Älskar dig Oscar, Jag tänker aldrig släppa dig. Du är den jag har letat efter.
De var komiskt Att Killen jag drömt om satt framför mig utan att jag märkte det utan istället trampade vatten i två månader till. Jag r glad att vi träffades. Jag vet inte vad jag skulle gjort annars.
Oscar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0