Matchdag

VA väl ett tag sen jag skrev om att jag hade match, Om ens någonsin? O.o
Ajja, Handbollsmatch om ca tre timmar i örebro, Jag har varken Styrkan, Kondisen, eller orken att va med, men måste ställa upp för laget lissom...Så de slipper åka ur....Kvart i elva är det samling alltså, De e grymt väder ute, så, Ska gå en länge promenix till aluceum, Tar väl i vanliga fall typ sju minuter o gå dit Lawls

Dricker orronkaffet, kände att jag behövde de, Ska knixa en tjuga av morsan med haha, Så jag kan köpa när jag kommer dit, Najjjjjs LIss,

Badade för att kunna vakna... Stallde klockan på åtta frst, a hej o hå.. gick upp nio hölll på o dö,
Va så sjukt seg i ögonen.. Lol

Ajja, nu ska jag dricka öpp kaffet,  Lyssna på kent, vakna, Platta håret, PAcka väskan,, Sen stega iväg mot Aluceum och örebro..
Sista mtchen För FHK på länge, Om kanske ens någonsin? - Jag vet inte ännu....


Oscar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0