Onsdag

IDag så har det faktiskt vart en rätt så. Jadu, jag vet inte vad jag ska säga,  HAlvbra, halvdålig, mittmellandag liksom..

Att folk inte kan skilja på Att vara sur och vara jävigt trött på, Lol... Omg...Lite självsyn måste ma la ha?
Så jävla trött på't, Håll bara käften istället...

Filemn om Dam da da dam! Skiftnyckeln.
Kommer bli hur bra som helst, En oscarstatyett nästa?
Det är det bästa med historian Att man får välja redovisningssätt
Yäy, så nu blire en fim moahaha

Ajja, har inte så mer o skriva, matteprov imorgon
JAAAAAAAAAAAAAAAA slutar tdigt... JAAAAAAAAAA
ska la hälsa på syrran i veckan med.. :) Göllit

Spelade quake live med oscar :), Gick väl sådär:P haha Tie :P
Men men, ska nog sova n så jag e pigg imorgon när jag ska upp och pynta mig inför fotot Som Nätverkseleven i breven från Realgymnasiet ;) Yäh :)
Uppskattningsvis runt 500 sidor.. whi :)

Ska lägga in den här:

Om livet var en sång
Skulle jag sjunga hela tiden, bara flumma genom livet
Och jag och du, vi skulle kunna alla melodier

jag andas min luft med  dig
stannar en stund för att avnjuta det
har världen framför mina fötter
så jag tar ett steg sen tar jag fler,
som gör mig glad,
j
ag ler för det underbara i mitt liv
min ögonsten gör att jag klarar nästa kliv
och nu tvivlar jag inte längre på vad kärlek kan skapa
dina skratt, dina ord är värda att sakna


Oscar <3  14 dagar kvar tills vi ses älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0