Segish yaow

Öhm smått handikappad, Omg, Hur skdad kan man va pallar inte ens o snubbla i en jävla fukking trappa, Ajja, Sånt man får ta... Har väl bara otränat fläsk :P se de från den ljusa sidan fast det:
Sökte jobb på onoff till sommaren... Hoppas jag får det, skulle vara sjukt kul o skönt, närmare älskling och lite cash på fickan =)

Omg har dessutom druckit för mkt mjölk idag... hmm Vilket gör att magen är uppsvälld haha , ser rätt ul ut... not...
Kirrade väskan av rosa :) de va guligt
Sen får mna se vad som händer imorgon kväll då... emilie skulle ha fest, men det skulle vara alkoholfest och ingen utav oss som skulle komma ska dricka... Då ragea hon ur kan jag säga....Vore väl en annan sak om hon sagt något förra veckan, emn då skulle hon ju prompt ha den 3.e april....oc änkte inte ändra för att jag skulle vara borta..
Mnniskan glömde bort tre ggr att jag hade sagt att jag hade ont o låg i sängen resten av kvällen...
Ibland förstr man sig inte på människor.... Tur att det inns dem som förstår o som finns där o lyser upp varadagen det är alra bästa skiten.... Hur ska de gå utan er? :(... Det är ca 78 dagar kvar...whi.... Sen vet ma inte vad som händer...

Ajja, ska söka iorgon.. Jag ska. o sen ska jag skriva rapport om porjektet till tisdag för på onsdag åker jag, sen har jag två verkligen underbara veckor med min älskling :)

Nu ska jag mysa med han över skype............ bättre irl dock.. han är jättemysig OCH MIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0