söndag

Är väl bara typ en och en halv vecka kavr tils jag för första gången åker till uddevalla, men nu är det ju inte det som är så speciellt, det är ju faktiskt så precis som ALLA borde fattat nu. Min älskling pälskling bor där. :D, whi
Så de ska fanimig bli så himla skoj o skönt, känns just nu som att jag har vakuum i skallen,.. kan typ inte tänka på något annat än "åka, åka,åka, ÅKA" möh, tänker inte på något annt, jag går o tänker på när jag åker dit, jag drömmer om att jag kommer dit, allt som surrar i skallen är oscar och uddevalla. - helt underbart.

Svenska B prov samma dag jag åker till oscar... Jag är seriöst pepp på att skippa det....
hatar upplägget på sådana uppgifter, I really do...höll på o skita i svenska nationella muntliga delen för att uppgiften var så fuckad... "gör ett tal av den här texten".. jag är en person som gärna gör som jag vill....och. då blir sådana uppgifter lätt att man skippar det.... skiter i det... blä!!!!!

vknade runt fem idag.... helt destroyed... och nu e jag övertrött O.o..
Lol lyckat... Ajja va skönt o sova, skulle lätt sovit två timmar till.. hmm börja jag bli sjuk eller?
Gick till netto träffa emma o snacka lite, de va schysst...handlade godizzZZ ännu bättre:) ;)

äe, nu ska jag fortsätta prata med falukorvskuken (L) Oscar alltså ;)

Oscar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0