Söndag

OMG, har försök räkna ut hur mkt pengar jag har över denna månaden, Måste Köpa nya skor och byxor, o ha pengar när jag Äker till Älskipälski.., men får ju studiebidraget lagom till då
Vart ju jävligt mkt utifter, Men men, någon kan man skita i typ 250 spänn, så slipper jag paya 500 denna månad,
Hmmm,
en det liksom korvar sig i magen ändå, Ajja, ska föröska hita studentkläning nästa månad,... eller denna....a fan jag vet inte

Mycket nu i veckan som kommer.

Matteprov
Svenskaprov
Och datakom prov.
Men de e bara att hålla iVeckan efter är det test prov för certifieringen...
Lol

Ajja ska räkna ut massa skit nu.. Lol

Älskar min plutt nästan för mycket
Vill åka nu
Oscar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0