VÅR

JAg måste säga att, den bästa årstiden är nog våren, Då man får slänga av sig alla äcklliga vantar mössor halsdukar den tjocka jackan som gör att man ser ut som en michelin gubbe, Vinterkängorna, Lånkallingarna?
Raggsockarna, Yeah, u name it, wtvr...

Man får ta på sig nya o lättare kläder, man lsipper tänka på att klä sig varmt plus att ma ska slippa se ut som ettfuking tältprojekt även fast vantar är mysigt O.o

Men på våren känner man sig lättad efter vintern snö o slask och allting blir lättare, man lir bara så glad så man vill hoppa och skutta.. Ialla fall jag.. VEt inte hur det är med er, men VÅREN ÄR FAKTISKT BÄST
Ja sommarn kan man j softa o ha skitlite kläder på sig, men d funderar man istllet på om man ä för fet lol.....

Jag Benne O tommy tog en fika igår på eftermiddagen.. Gott som sjutton..
Ni ska få se mina snyggve Solbrillor :)
jag med värsta brillorna

Yäh snyggve :)

Nu är det bara ynka tolv dagar kvar
Bara tolv dagar kvar tills jag träffar mn sötnos
Ska bli så skönt, förutom det fina vädret o våren så är det han jag tycker bäst om :) DOm kommer på delad ledning ^^
Bi o tjocka i helgen.... egentligen borde jag gå ut och gå , meeeen, vi får väl se :) har tänkt mig o smått börja träna geno att gå ut o gå en halv mil varje dag, Skönt,  HAr ju inte kunnat gå så längt förut, fick ont i ryggen av de, ska väl börja med ryggträning med, stärka musklerna, Kotorna känns okej, ska till sjukgymnasten o kolla igenom dem innan man sticker iväg efter sommaren :)

Syrran fick Igår en tredje Dotter, Som ska heta Kendra, Skitcoolt ju =) ovanligt namn, men Sweet liksom =)
Hoppas syrran mår bättre sen,

Oscar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0