Whi

Idag var ag hemma, och man kan väl inte säga så mkt om det, Kräktes lite, blit lite förkyld, vad ska man säga?
Hade inget inernet under heögen, Höll på o Dö!: fick tillbaxs det igår kväll, jävla tur var väl det, känner mig helt Cp utan internet.. :S Kunde inte prata med min älskling heller, så det fck bli mycket mobilsamtal Under helgen, men det var det värt :)

Nu så känns allting bra, Orkar jobba med skolarbetet, och dessutom, Så ä tågbiljetten bokad, och ledigheten klar! så nu e det bara att köra i vind!,   Projekt labbsal nu då... Sk göra en användare ikväll, Så att ma kan sätta den som Systemadmin yäääh !!! :) Ska inte glömma o lägga in credsen till den som hjälpte mig... Mwaha. synd bara att jag får credsen O.o, Ajja
Ska ändå sitta o tjocka mig ikväll o inte göra å mycket än de grejje jag ligger efter i, Svenska talet är nästan klart som färdigt,  och a, sen så är det inte så mkt mer, Ska sätta mig och maila lite företag nu.... Wish me luck!

 Lägger in lit bilder från igår ^^
Jag garvar    gay



Oscar<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0