härlig dag!!!

Började med Nya Kurser idag.
Ekonomi Och kartografi/mätningteknik

Ekonomin Kändes jättebra!
Kartografin var väl typ Seg :S
men jag antarattdet var rätt flummig och
allt på en och samma gång så, det va mycket o ta in!
Gillar att båda gubbarna i Kartografin är pladdertackor !
Kommer möta många minuters övertid framöver... yah yah yah!!
Grupparbete utöver det annars -_- yah!!!!!!!!!!!
Trode jag va såå over grupparbete, typ det enda vi hade på gymnasiet.
Utan att överdriva. Seriöst, pbl in my face :P

Fick ju bästa kommentaren om min jordglob med meridianer och ekvatorn
Jordgloben var tydligen skev och jag hade ritat meridianerna fel, jaha?
herr fuck face.... Ritade ju som läraren gjorde :(
Helt random

Och skönaste kommentaren ever..
Jag: Hejhej!!
Tablemate: Ja jag sitter bara här för att jag ska se nått
?? :S Ursäkta o man råkade vara trevlig o så har människan MAGE, jag säger det MAGE, (han har värsta magen konstigt nog ^) )
att klaga på min jättefina jordglob...Smått paff,

Back to basic... Övriga i gruppen tyckte tämligen att vi var grupp B2.. men vänta nu...
VÄNTA NU... K kommer före L... Så då kan inte Malins grupp vara före min?
Vilket ger typ skitbästa oddsen för mig.. =) mwahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahhahahahahahahahhaha
hahahahahahhahahahahahahahhaahhahaha
hahahahahahah
hahahahaha
hahahaha
haha
ha
he .P
Ska inte ta ut segern i förskott

köss!


Kommentarer
Postat av: Atma

Wooot? Vilken tablemate? :S Kommer inte ens ihåg hur vi satt i måndags... -_-'

2009-11-11 @ 18:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0