Hysteri!

Blandad kompott idag.
wö. HI HI HI!
Bästa idag just "HI HI HI"
Så skönt garv! - men de e synd om stackarn!
alla bara suckar och garvar..
Måste faktiskt säga att jag tycker han stjäl våran tid  MIN TID
Vill gärna ha åtminstone  EN  föreläsning bara rakt av!
Gillar ekonomi... kommit på vad jag ska bli när jag blir stor
(käkade glass hos Bäst-Malin så jag e på god väg o bli stor)
Fastighetsjurist inom lantmäteriet :D goaste grejjerna :D
Jag ska typ bli bäst, får jag inte G på provet....  Så är juridik min grej,
Och OM  jag klarar det, ska jag tattuera in "pacta sund servanda"
Avtal ska hållas... hur nu finurligt det är.... eller något annat gulligt på
Juridikiska =D

Bästa Language evehhhhr

ÄNTLIGEN börjar matsmältningen bli normal...
väntat som fan i snart två månader på det...
Gasig är gosigt -_- =laktosintoleras är  bajs...

Imorgon Kommer svåger hit!
Göra söttfässås :D
Typ dricka öl...
Ska jag göra iaf..

äh! gött att eddie åkte iaf.. på tiden två sura veckor i rad och det är
serious ear-killing....

Ajja, ska kolla lite på ellos hemsida...
kommer ett reklam brev :)


Kommentarer
Postat av: Atma

Tjock och glad! :D HI HI HI

2009-11-14 @ 12:34:22
Postat av: Atma

Du uppdaterar för sällan :(

2009-11-17 @ 11:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0