Magkrångel

Har drabbats av det Äckligaste någonsin som går att ha näst efter magsjuka...
Diarré, förstår inte vad jag ätit, Kan vara reaktion på Kalkonmortadellan med, Som innehåller maaaasssa laktos... emn,, det vore o överdriva -_-

Städdag idag... Måste iväg till affären med... Tror jag llimmar fast toaletten i röva,
Skulle se skitfint ut! Kommer väl säkerligen inte kunna äta så mycket idag så jag får spendera min dag hungrig -_-
Det var alltför längesedan... och dricka avslagen cola, kan helgen bli bättre? Ja, vädret är strålande - jag, jag vill inte gå ut... Score!

plocka ihop mina grejjer rå!
är en såndär som bara slänger allt omkring sig så det blir en del at plocka ihop...
Hujja hejja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0