Ojojoj efter-tenta-vecka

Nu känns det bra ändå, Gjort tentorna,
En helg med att BARA ta  det soft och baka kakor, sova, vila och göra ingenting...
Jag gillar inte när folk tror att man kan allting o Är en levande uppslagsbok... Vet inte folk vad Google är eller?
Blir seriöst Arg på alla lata o bortskämda människor ibland :(
Eller ännu väre folk som tror dem kan något när dem är skitdåliga, O Jag förmår inte o säga nått
Jag är så jävla snäll -_-
Huvudvärk två dagar i Rad... Jag vet vad det beror på. men.. Palla :P xD
Ja! på tisdag kanske jag blir lämnad helt jävla ensam hemma x( Herr Sambo
Ska iväg o Jobba.... MONEY MONEY MONEY
Märker om de sover där eller inte i vart fall bir det sent! hujja
Bakat pepparkakor *dansa segerdans* Duktiga jag!

Höll på o sätta fyr på Herr stekpanna somlåg o stekte i Ugnen när jag vred upp till 225 grader, Fröken handtag på Herr stekpanna höll på att smälta Av Den heta Värmen som Omgav henne...
Shit Värsta poeten.....
Ska ner ill biblioteket i veckan o låna någon Edith södergran Bok... Hujja Hujja!!!!
Bästaste...

ajja nu ska jag Seriöst... göra något kreativt.. men.. vad??!!!
På Uppmaning ska jag uppdatera min blogg mer ofta.
Ska leva upp till förväntingarna!! hujja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0