tentahysteri!

Kände det redan Igår... Ja det var väl bara nerverna men, Man kan väl få lita på det man tror är ens magkänsla? :P
Men såklart snackar jag om Civilrättstentan! Hur bra som helst
KLARADE DEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *dansa segerdans*

känns bra nu... nu äre bara stalin kvar Hujujuj
Var alldeles kallsvettig när man skulle hämta ut den... ojojoj vad det surra o snurra och kurra.
Men det gick ju bra SÅKLART. Mor mion påstod att "nog fan ska det bli något av dig med, alldeles säkert"
Vart ju själagla' tanta'
På en fråga där jag hade skrivit tre meningar fick jag tre pöäng och en kommentar som löd "oj vad kort!" men generöst o ge mig tre poäng ändå ! :P

kte in en timma tidigare, satte mig o läste 15:e kapitlet i eknomi boken.. o drack kaffe :)
Det var JÄTTEskönt oochh bara sitta där o dra....

Efter skolan drog jag ut till torp o träffa Lena o Claes!
Bättre svärföräldrar kan man inte hitta.
Köpte en vattenkokare så nu kan jag få mitt te igen och kiwis :D
Som kliar i hela munnen men vafan....

hämtade förövrigt ut mitt paket idag med! mah va sköna jeans...  tröjan vart en storlek för stor. Om inte annat kan man ge bort den i julklapp eller något xD fast den var mysstor... Så imorgon blir det biblioteket och sen loppis och micro på stan :D
ska försöka plugga matte med! se till att försöka få svaren på måndag till den..
Älskar stämningen i klassen :)
Är ju bra när man flyttat land o rike

Iaf.. jaha malin,,,, TENTACELEBRATION NEXT WEEK?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0