Torsdag idag!

efter många invändningar ska jag nu skriva ett blogginlägg om diverse ointressanta saker.
Datorbordet är på tok för högt, Gillas inte av axlarna och ryggen så väldigt ntressant..

SEN  en annan kul grej som är sjukt INTRESSANT är att jag väntar paket imorgon! med en tröja o två jeans...Kom lindrigt undan.... 334 kr inkl frakt.... gratis expressfrakt så... man tackar då fan inte nej till det!
Liksom I <3 Internetshopping!

idag spenderade jag dagen hemma gick upp vid halv elva och sedan sattejag mig i badkaret, för det skulle alldeles straxt vankas Skinstek och besök =) Och de va grymt gott! efter det vart det stan och Handling på willys... Vill ha city gross xD men man får ta det som finns och willys ligger ju ändp inte så långt ifrån Huset så... big plus...

Bokade även tid för klippning... ska bli skönt... Få bort allt jävla tov och rufs... har ock inte funderat på hur det ska vara.... BARA DE BLIR BRA! =)
Alleles regnigt o ruskigt här... Kom hem igår från bussen och ja.... var blöt som en katt, det praktiiskt taget rann om mig.. Sjukt kul!

Fått reda på att tentorna kommit tillbaka... Ska bli kul och se vad det blev... klart man hoppas, men man får se vad det blir som sagt....
Hade tänkt o vara produktiv just nu och göra antingen ekonomi (som jag föredrar) eller Matte (omtenta 5 dec)
med tanke på att första delen i ekonomin ska vara klar nästa vecka så.... äre lika bra att få det gjort har tre knasiga punkter kvar,,, men men, får se vad det blir av 'et

på lördag är det Stan som gäller! Ska kolla på antikviteter.. woho...
luktar mögel, men man kan ju hitta till exempel större grytor... =)

Nej dags aatt sluta stirra på tangentbordet och raskt in på Lanmtäeriets hemsida istället! Tjing o Tjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0