baaajs!

Så nervös inför tentorna så jag kissar på mig! har koll på allt i lagboken osv, Så det är inga problem, men däremot hur man definierar alla fall! har kollat på föregående tentor och det är väl typ vid konkurs som det skiter sig!
Och sen fordrigar. och så såklart alla juridiska uttryck!

Denna månaden kommer det bli knort... Nya böcker som ska köpas och skrivmaterial...
Dessutom nya tröjor... mat... busskort, present (som jg hade räknat med)(hade tänkt köp gymkort eller typ simkort o börja träna upp ryggen INNAN jag kör på) och evetuell lars winnerbäck konsert!
(känner mig inte så taggad när vi har skola både på den dagen han spelar o dagen efter och båda är tidiga! -_- omg... o dessutom har han gått tillbaka till gamla stuket, Jag som gillade mogna, Poetiska Ordbögs Winnerbäck...
Enda låten på nya skivan som får poäng är Du min vän i livet... Gråtvarning!

Får se får se, skulle vatt gött om de la upp playset på hemsidan.. så man ser vilka låtar han ska köra....
"Gå hem med dig, jag vill gå, hem med dig" Jag hoppas han kör "kom änglar", "elegi" "söndermarken" (i stort sett alla låtar från sönderarken för det är ju typ favorit skivan näst efter "vatten under broarna"

Nu ska jag göra te, är gladast i världen efter att fått tag på sista hektot viol te på torp!!!!!!!! 35 spänn, det äre värt!!!!!!!!!!!!!!!!!

Smått Avundsjuk på Min vän Benjamin. Nej, inte smått.... mycket.... (:

Kommentarer
Postat av: Benne

Avundsjuk på mig, varför? :P

2009-10-25 @ 17:06:29
Postat av: Atma

Tycker bäst om Dans med svåra steg! Den skivan är bäääst

2009-10-26 @ 21:41:28
Postat av: steff

på din mobil :O

2009-10-28 @ 17:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0