chipp chopp!

skulle vart o handlat brö idag, för lat, för trött, för sliten!
Haha, får göra de imorgon, ska plugga lite sen, fast jag varken vill eller orkar x(
Jag hatar prov, tenta läxor o allt vad det heter det är guds fördömda verk!
Men samtidigt jag klagade ju som en häst i somras över at det inte fanns ett skit o göra satt hema varje dag o typ kollade varenda jävla sida som fanns på internet, sprang på biblioteket en gång i veckan -_-
DE VA TIDER DE!

satt o försökte pyssla ihop ett armband med pärlor som jag köpte igår... gick ju skit...
Jävla tråd som var som en glasnudel hal, och helt omöjlig o slå knot på... int undr på att man till slut gav upp i hop om att det skulle regna vanlig resårtråd från himlen...

Funderarpå att gå ner på stan, dom har rea på vero moda...
Behöver nya jeans eller tunika för minalår och röv har senaste tiden EX-PL-O-DER-AT bokstavligen och jag har två par jeans för ett par gick sönder igår i gylfen :@ förbannad. Ett tecken på att man ska slut käka så himla onyttiga saker o börja träna....men...har inte tid, kanske sen men inte nu... får nöja mig med attsluta äta så mycket och börja gå mera :D har ju en tränings cykel men aj i stjärten :D sadeln är hård -__- hihi


Lite minnen, oh gud så mycket man kan sakna hur det var förr!
Alla roliga grejer i skolan och det är nästan angenämt att hur oseriöst man tog skolan egentligen,
Man missade atlämna in saker, eller lämna in dom sent... man kunde sitta o sova på lektionerna..
Och ännu bättre alla irritationsmoment man skvallrade om på bussen hem
De va tider det
men nu är det bra tider med. även fast man nog skulle kännt sig mer vuxen  om man jobbat än man gör nu
"I've got a big bag of crabs heeeere, I gonne put them in my mouth, oh yesh" - nästan så man blir destroyed..
Men det är bra!
Rolig snubbe i matsalen häromdagen, helt random satte sig vid vårt bord...
typ dog av pinsamhet och "wtf" - syndromet...
helt random verkligen typ!

OCH DE E TYP MODIGASTE O SOVA MED TÄND LAMPA!!!
Så deså!

Kommentarer
Postat av: Atma

Som fan att det är! Du och jag Steffi, du och jag ;)

2009-10-30 @ 19:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0