TJuddelutt

Ojoj, detta var med ett tag sen under tiden har systeyster :(åkt hem och även Martin.
Måste säga att det faktiskt är jääävligt tomt! Usch
Hatar när det är tomt, Får hoppas på en inneboende snart... och med en inneboende så kan jag få en inneboende hos mig, Så jag hoppas hoppas.... Annars får jag väl tjöta hål i huvudet på min käre sambo
Sitter och lyssnar på "Idol-Mariette" på spotify hennes artist namn är MaryJet så sök och lyssna om ni inte Orkar med webb tv och annat knöligt tjaffs och vänta till varje fredag....
Idag firade jag och min bajskorv vran månadsdag som egentligen faktiskt är på måndag osv..


Okej här kommer väl typ en lista PÅ vad som ska ske
Kommande ..... Millenium
* Bli Djurfadder :D
* Skicka tillbaka ringarna... (förminska)
* Träna (puh, vart när hur VAD?)
* Gå ner fem överflödiga kilon (inte så mycket jobb där inte xD
* Plugga mera matte  (så man klarar tentan!)
* Börja läsa Böckerna om Cthulhu och Necrominicon (H.P Lovecraft - kolla wikipedia)
* GBG GBG GBG!
* Sjukgymnast...... (gå till iaf)

Var väl det... ojoj, ajja  vart lite grejjer. Hm får hoppas att de funkar bara:P
Känns inte om man har någon tid och vila, nuförtiden men det beror på hur man disponerar tiden :P
vilket damen här, har nätt o jämnt svårt med.  ooo, SKa börja söka sommarjobb snart.. innan decembers slut.. trollhättan Vänersborg uddevalla, Wthvr..... :P
Ajja nu är jag så jävla trött...
Märkte precis att det var fler som var det, mn dags o nanna kudde o sova lite goare än sist. Sov ikapp två veckors förlorad sömn så somnade vid ett på fredags natten och vaknade runt  tio över två på lördagen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0