Ujuj

Har varit på promenad med Malin i Trollhättan o kom hem för en stund sedan
det var rätt gött, o sen åt vi såklart på Max. bästaste stället efter en promenix -_-
Not! men vi var hungriga så vaddå?
Imorgon ska jag minsann överraska min sambo, emn ajg säger inte hur, för jag vet att dels så kan jag lätt försäga mig o dels så är han en hejjare på o läsa. så hej på dig!
höhö!

Ska testa någon ny träningsgrej, Zumba fitness, ser ju rätt kul ut, men fråga är om det är så ku, Ungefär som att dansa samba/rumba... yäh yäh har alltid velat ansa samba eler salsa så få väl nöja mig med att träna istället xD

Ska göra paj senare... köpte hem lite äpplen, 5kr kilot på willys för helt okej äpplen, nom!!!!!!!!!

Hade så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0