Magnum Gold och annat

Magnum Gold... vill testa den!,
Ska nog köpa hem ett paket till tjejerna på fredag!
Glass blir det nog iaf :) eller potatissallad - om jag orkar göra! :/

Ska till UMO imorgon, o de har satt griller i huvudet på mig...
Kan jag lova!

imorgon blir det dock att plugga... (gjorde inte det idag två filurer plus annat och migrän satte stopp för det!)
Förhoppningsvis, hinner man med halv tolv bussen hem, är hemma halv ett ungefär... då har jag typ
..... 3 timmar att plugga på! explendid!
Sen när jag kommer hem, så har nog Oscar kommit hem med...
Människan har varit i norrköping och Jobbat! Gu bevarse mig väl...

På Byggfysiken Idag pratade min lärare om pålning en stund..
Intressant,...Lärde mig en del som oscar säkert har pratat om, mne som jag inte kommer ihåg -__-
Bah! Så imorgon - på med myskläderna! Pålbilens tröja, och grå Mjukisar!
I Love... :)

Nej försöka sova.... huvudvärken är på topp, och det ska tydligen bli snö imorgon..
ajja, sånt märks väl..-_-

Go' natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0