söndag

Sjukt, att veckan eller helgen gått så fort! Skolan igen på onsdag! och jag sitter i full rulle och ska plugga.. utan motivering, såklart...
Stress... över att jag måste klara det här, annars gillar inte csn mig :( vilket känns Le terrible och skit rent ut sagt!

Ajja, Känner att, jobb lockar, och studieuppehåll lockar... jag har hela livet på mig!, ingen ide att försöka  när man kan få fler chanser :)
Det känns bra :)fast just nu är det full fousering på geomatik!,
massa slarvfel resulterade i en  skittenta!, 13 poäng ifrån g... och poängen låg på 28 för G...
sååå. fan denna gång blir det en fyra... som på Kartografin! tip top!

Sen få vi se vad som händer... Känner att, det hade vart gott, och kunnat jobba... och samtidigt få gå till sjukgymnast! :)
Vi får se va det blir, senare idag blir det kolonin och grilla igen :)
Svärmors potatissallad... omnomnonom

Lägger förreten upp lite bilder, senare,  på mina schyssta presenter jag fick i fredags, när jag min gamling fyllde 20!
omnomnom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0