Hängpatte!

om du tror att jag skriva ett intressant inlägg om hängpattar så kan du sluta läsa här.
jag hade bara inget annat ord i huvudet när jag skrev! Finurligt? - haha ohja!

allt kommer lösa sig!
det känns redan bättre, men inte helt.
Så jag ska åka hem till kära östergötland på rekreationsresa
haha ane, emn ska åka hem i ca en vecka och ta det lugnt och vila mina tankar på något annat..
Slippa det där att inte kunna somna utan tusen saker far i huvudet. 
Jag flyr inte, jag försöker förbereda mig på vad som kommer

Ibland är jag hemskt trött och ledsen
och ibland kan jag skratta och ha kul.
ibland vil jag lägga mig i soffan och hata hela världen
och när jag kollar i spegeln vill magen vända sig, samtidigt som det känns som om 
någon ger mig en käftsmäll och suget i magen kommer, typ som vakuum,
Så då blir jag arg och vill ha sönder spegeln.

Detta på endast någon sekund, efter så mår jag illa och bara vill skrika tills halsen ger vika.

usch, och på detta blir jag rädd för att visa min uppskattning till andra.

jag tycker om allihopa, ni är bäst och ni vet vilka ni är :) det har jag skrivit tidigare och tänker på er jämt :) för ni är ju bäst helt enkelt!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0