Härliga söndag.!

okej, vaknade igår vid tre!
helt okej, typ!

Har faktiskt egentligen ingen lust att skriva om allting jag har gjort hittils, men resan gick bra och jag har sovit massa gott om nätterna nu.
kanske lite om vad som händer härnäst..
Imorgon, ska jag ringa östgötatrafiken, Och stackars jävel som sitter i andra änden av luren...
dock ska jag nog varna prveln innan jag öppnar  upp mig...

1. jag hatar.. verkligen hatar... folk som ska stå och prata med busschauffören...
för att inte prata om att det är farligt..

2. att det är farligt fick man ju erfara idag... bsschauffören höll på och missa två hållplatser, och fick tvärnita (så gott som det går ) i en trevägskorning som endast är enfilig åt alla håll... och den andra tvärniten höl vi på att träffa ett vägräcke... just för att någon jävla idiot står och tjötar med chaffisen... Visst ska en chaufför klara av det, men, om man ansvarar för människoliv ska man ha sitt space!

3. tack vare kärringjäveln fick jag ont i nacken och huvudet...

dagens jävla klagomål.
Ja jag låter typ hur gammal som helst... men
jag har ingen lust att bli invalid... eller ha ont de dagar jag slipper.

kösshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0