helt genomsliten

Okej då var det sagt. Helt genomsliten.

har jobbat som parkeringsvakt på  Offshore racet här i stan...
Helt insane blir man på folk som ska vara otrevliga o greja och krångla till det!
Så nästa gång ni får hjälp av en parkeringsvakt så gör bara som dom säger, för
dom har bättre koll på lediga platser än va du har :)

har jobbat med underbara ungdomar! Skitskoj verkligen!

okej, på torsdag åker jag hem, sen stannar jag så länge jag behöver. :)
ska träffa min familj ohc vänner och greja! typ nästan hemma igen! :)
om man är psykist utbränd så tycker jag att man faktiskt ska åka hem.
sådeså!

Just nu har jag ont i fötterna,  mitt getingstick, och är alldeles febervarm.. -
och jag som ska ha intervju i veckan... bara jag inte blir hes o grejer :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0