jag är så bra!

Jag har . okej inte haft sönder men jag int långt ifrån..
NU är e knappen helt konstig med, w var det förut. nu har jag dock tagit bort knapparna.
Så... sliper jag trycka mitt hårdaste för att de ska funka... Så nu är de två svarta hål på tangentbordet..
Jag är så farligt pillig av mig!.. men knappen funka bättre för nu är två kilo damm borta :P
Massa dammtuss under den knappen,

åh, ska lägga upp lite fler bild hemifrån på facebooken..
så man kan se vad jag gör..
Och äntligen.. eller äntligen..
Typ trodde allting skulle vara lost ett bra tag, men för ett tag så ser det bra ut igen. ialafall för en månad framåt..

Min syster har skadat mig och fått mig att se på Paradise hotel...

Snart har ja varit hemma en vecka. och det känns inte!..
hmm..
Men saknar min misse!
och min sambo!

Sen kommer min syster följa med vilket är gööörkul...
Ajja... NU ska jag väl ut o traske!

Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0