Längtan och saknad.

Okej måste väl kläcka mig det någon gång...
i höst går jag som arbetslös... inte för att jag vill.
utan för att jag mår lite väl dåligt för att gå tillbaka och sen är det lite annat
som gör att jag inte kan.
Men hur som haver så kommer jag gå tillbaka när allt rett sig.
tråkigt och ledsamt, hur kul eller tråkigt det än kan låta så
kommer jag sakna bläddrandet i böcker
sena pluggkvällar och massa kaffe hela tiden och mycket tjöt och pladder. :P

men det är så det är.
Life sucks
Och nu har jag fått konstigt ont i magen...
haha vart ju åksjuk på bussen med!
kanske för att jag var hungrig inte vet jag, men jag brukar inte bli åksjuk.
Aldrig ever.. så det är ju bra att man vet att Balanssinnet funkar?
eller? xD

På fredag/lördag blir det att träffa mina pojkar!
åh det var så längesedan!
ska bli väldigt kul. Nu har vi inte setts på ett tag och vi har säkert.. mer troligt vuxit ifrån varandra en del!
Men det ska bli så himla grymt att ses igen!
Åh vad jag längtar!

Nykter kväll förstås haha!

Nu ska jag ringa min älskade sambo!
Och berätta att jag saknar hans fluffiga
.. finns inget på han som är fluffigt...
men att jag saknar han iallafall!


ajja vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0