Mer vaken

satt vid andra datorn, eller nej, inte satt utan låg ner..
rätt åt mig, Snälla svärmor köpte en dosa för, det tackar jag ödmjukast för..
(har en känsla att jag glömde tacka, så jag vet vad jag ska göra imorgon :) )

åka till arbetsförmedlingen imorgon, Vi båda ska dit, känns ändå skönt på något sätt, ska bara prata en massa om hur det kommer bli och sådär och vad man ska göra.

Så idag scannade jag mina betyg, och skulle skriva ut..
Och så finns det varken bläck eller pulver i någon av skrivarna!
så jag får ta med mig dom riktiga papperena, och typ säga åt dem att göra en kopia på det :]

jag har ont i halsen och överdriver intee när jag säger att det känns som om detär en fiskbulle i halsen på mig..
åh nom fiskbullar.

Fuck er som inte gillar fiskbullar, de är seriöst svingott!
Skulle kunna äta det jämt,
men det blir dyrt och sen kommer jag lukta fisk hela tiden!

nu ska jag spela massa spindelharpan igen och sen sova
!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0