o herrejistanes!

Ja, o herreminjed!, säger det bara rakt ut. - jag ska på en fetingarbetsintervju på torsdag!, och
bara för det har jag tre timmars tvättid imorgon wup wup, men problem!!!! MAssa problem!!
1. jag har gått upp i vikt över sommaren och har seriöst inga byxor som passar!,
2. mitt hår ser ju ut som en majbrasa,
3, har faktiskt inget snyggt att ta på mig, dels för att jag aldrig köper det för att jag liksom aldrig brukar ha det som vana att gå på intervjuer, så gud snälla hjälp mig att få lite pondus till på torsdag så jag själv  är snygg oavsett om jag är naken eller inte liksom!

hade ju ett par byxor, men dom sprack fett mkt när jag skulle ta på mig skorna idag, fan va lycklig jag inte blev...

Mitt i allt så känner jag mig änna ändå lycklig, för att jag har suttit ochh suktat på massa kläder nu!, sjukt mys!, så man får ju fan hoppas liksom! tills dess sitte jag på den här sidan och Ellos, och just det, suktar...
har ju kollat smink idag medn, ja, ischias!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0