ont i ryggen och sådär!

Alltså, jag har funderat.
typ massa. Fast det tar jag inte här, för då kommer ni bli alldeles för nyfikna av er!

nästa vecka ska jag åka hem.. Huja!..
Är helt sämst i ryggen efter en vecka..
Längtar egentligen hem till min säng.. alot...
och min fästman, sambo och älskade älskling.
Ska fixa ihop något mysigt när jag kommer hem.

Min isse ska kastreras!
30:e klockan tre.. Stackarn.. men det ärväl helt okej.
Han kommer få ligga i katturen hla kvällen sen och vakna till liv
och få lite tonfisk så han blir glad..
Fårväl hoppas att han inte kommer ha ont eller sakna kulorna

tog två ibumetin för en stund sen..
ont i nacken ch ryggen, en för varje ställe... kommer sova som en jävla sten om en timme
eller något


Hittade den här artikeln...
Lite gammal. men jag hoppas att det kommer något sånt läkemedel.
Det känns inte som jag behöver det nu, men det blir ju värre med åren..
mycketsom blir värre med åren..
Kroppen blir stelare, man orkar inte lika mycket,man reagerar olikapå smärta.
Så egntligen borde man göra mycket inan man får för mycket krämpor och inte orkar med typ barn och sånna grejer? eller?

Nah, jag har nog ett par år kvar innan jag får alldeles för ont.
men den dagen man börjar får mer ont ska ialla fall jag tänka till vad jag vill :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0