Ska försöka....

Ska försöka att inte vakna med mobilen i handen igen.. det var nästan lite kul
jag vaknade som jag låg innan jag somnade, med jag hade mobilen i handen..
Ja den skulle ringa vid åtta, men jag vaknade till vid tjugo i tio.. och då tänkte jag.. "vafaan"

Åt ärtsoppa idag, kan säga att det märks -_-

Har två!(!!) samtal jag måste ringa imorgon...
nej typ tre...
Vet att det är typ väntetid på två av dem.
blö jag typ hatar väntetid...

är inte alls glad.
helt plötsligt så sket sig det jag trodde skulle skita sig
men trodde ändå att det skulle gå bra!
Men nähä! fock off... typ

En sak är jag glad över..
eller fler..
men just nu tre :) 

1. att jag har mina söta och underbara sötnosar!
mycket skulle stå till utan er!
2. min/-a familj/-er det räknas som två här faktiskt!
3. hoppet har inte övergett mig!

ett plus i kanten är väl att jag minsann tror jag fått någon inflammation i en muskel från axeln till nacken
= sängliggande + läsande och skrivande!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0