Sovdags kanske?

Åh! måste upp och ringa min studievägledare imorogn, orkar inte!
men jag måste, om jag ska veta hur man gör vissa saker och sådär...
Fläsk typ..
Närjag kommer hem till uddevalla ska jag typ.
sätta mig med photoshop, fixa designen...
och den här gången ska jag läsa hjälpavsnittet.

Asså omg, jag är så, efterbliven när det kommer till vissa saker!.

Okej, nu har jag vissa mål jag vill uppnå innan jag faktiskt GÖR något av mitt liv eller vad man ska säga
Jag ska träffa min jobbcoach.. och få gå på massa kurser (okej inte några jävla "hej idag ska vi skriva cv" utan typ nyttiga saker, fast lär väl få gå på de andra med -_-) När jag jobbar ska jag ta körkort! och joba lite till och sen ska jag börja plugga igen!
Det har jag bestämt mig för att jag ska göra iallafall! och helst vill jag ju slippa lånen.. Så, detb lir nog en KY/YH utbildning. vi får se. Jag har ju ina intressen och sådär, och kollat vad jag vill hålla på med. lönen är inte viktigast utan det är viktigare att man trivs!

sådärja.. va väl det avklarat!...
Nejfan, nu ska vi se om det jag gjorde förut funkar nu.. -_-
bajsservar ibland!

phöck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0